.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان در حوزه روابط عمومی برتر شد
گلستان، استان برتر کشور در حوزه های روابط عمومی و معاونت فنی و آموزشی شد.

به گزارش  شمال نیوز به نقل ازمهر، همایش تجلیل از دست اندر کاران برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 با حضور رئیس مرکز آمار ایران و دست اندر کاران برگزاری سرشماری عمومی سراسر کشور در محل مرکز آمار ایران در تهران  برگزار و در پایان این همایش با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان برگزاری این سرشماری در سراسر کشور تجلیل شد.

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، در حوزه روابط عمومی و تبلیغات، استان گلستان با کسب کامل امتیازات ارزیابی، حائز رتبه برتر کشوری شد.

همچنین از استان گلستان سید اسماعیل هاشمی بعنوان معاون فنی و آموزشی نمونه ، رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد. 

گفتنی است در این مراسم از خدمات و تلاشهای استاندار، معاون برنامه ریزی استاندار و مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری در برگزاری مطلوب سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان گلستان  با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد. 

در لوحی تقدیری که از سوی عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران برای حسین عاشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آمدهاست: برگزاری سرشماری عمومی نفوس ومسکن سال 1390 برگ زرینی از خدمات نظام آماری جمهوری اسلامی ایران بود.   در این لوح آمده است: بدون تردید ، این مهم جزدر سایه الطاف و عنایات حضرت باری تعالی ، رهنمود های مقام معظم رهبری ، تدابیر دولت خدمتگزار ، همکاری صمیمانه وبی نظیر مردم شریف ایران ، همیاری مسئولان دستگاههای اجرایی و اهتمام دست اندر کاران سرشماری ممکن نبود.   اکنون که با مساعی و تلاش و پیگیری های مجدانه و اثربخش در انجام وظایف تخصصی محوله خود وبر اساس ارزیابی مرکز آمار ایران به عنوان مسئول نمونه روابط عمومی در اجرای سرشماری 1390 انتخاب شده اید، اززحمات و تلاشهای جنابعالی تشکر و قدر دانی به عمل می آید.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک دوست خبرنگار 30 بهمن 1390
تبریک میگم به بچه های روابط عمومی بویژه خانم دنکوب وبخشی که این افتخار همه به تلاشهای زیاد آنان برمی گردد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.